Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
Akadálymentesített verzió elhagyása Elnyert pályázatok - Akadálymentesített verzió
Menü kinyitása/bezárása

2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00165 - Elemző és robotizált folyamatautomatizálási rendszer kifejlesztése, nagyterhelésű ügyfélszolgálatok számára

>> Elnyert pályázatok > Nemzeti kutatási, fejlesztési és innovációs hivatal által támogatott projekt > 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00165 - Elemző és robotizált folyamatautomatizálási rendszer kifejlesztése, nagyterhelésű ügyfélszolgálatok számára

 

 

 

ERPA

 

Projekt címe: ERPA – Elemző és robotizált folyamatautomatizálási rendszer kifejlesztése, nagyterhelésű ügyfélszolgálatok számára

Projekt azonosítója: 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00165

Kedvezményezett neve: MVMI Informatikai Zrt., Miskolci Egyetem
 
Szerződött támogatás összege: 794 368 542 Ft 
 
A támogatás mértéke: 55,18%
 
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2024.03.31
 

Projekt összefoglaló:

Projektünk célja, egy mesterséges intelligencia alapú, öntanuló RPA (Robotic Process Automation) ügyfélszolgálati robotrendszer kifejlesztése, amely monitorozza az ügyfélszolgálati kollégák tevékenységét, képes automatikusan megtanulni a leggyakoribb ügyviteli folyamatokat és képes utána szoftverrobotokkal elvégeztetni, a már megtanult ügyviteli folyamatokat. A folyamatok robotizálásakor az emberek által végzett tevékenységek egy része kerül kiváltásra szoftverrobotok segítségével. Az RPA rendszerek olyan szoftverek, amelyek lemásolják az emberi tevékenységeket. Jellemzően olyan feladatoknak a robotizálása célszerű, amelyek gyakran, standard módon zajlanak le, előre rögzített szabályok szerint.
A kifejlesztendő ERPA, neurális hálózat alapú öntanuló folyamatautomatizálási rendszer, a mesterséges intelligenciával támogatott RPA robotizált folyamatautomatizálást biztosító rendszerek közé fog tartozni, és kifejezetten nagyterhelésű ügyfélszolgálatok számára fog költséghatékonyabb ügyfélkiszolgálást biztosítani.
Projektünk újdonságtartalma, hogy az ERPA rendszer segítségével, a folyamatautomatizálást biztosító robotszoftverek betanítása, a megfigyelt ügyviteli munka alapján automatikusan történik. Ez azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálati kollegák minden egyes probléma megoldásakor az ERPA rendszer, külön erre a célra készített moduljában ellenőrizhetik, hogy milyen folyamatokat, illetve adatforrásokat ismert fel a rendszer automatikusan, valamint jóváhagyhatják, illetve eltérés esetén módosíthatják, kiegészíthetik azokat. Az ismétlődő munkafolyamatok többszöri automatikus elemzése és a különböző ügyfélszolgálatos kollegáktól érkező kiegészítések segítségével, a Deep-learning algoritmusok képesek, az éppen tanulás alatt álló folyamatok finomítására, az esetleges hibák autonóm javítására. Az így előálló adatokból az ERPA rendszer képes lesz automatikusan betanítani a RPA szoftverrobotokat, amelyek ezt követően automatikusan láthatják el a leggyakoribb ügyviteli feladatokat.